یکشنبه۳۰ خرداد ۱۴۰۰

جزییات خبر

در راستای تحقق اهداف تعالی سازمانی

نشست تخصصی ارتقاء سلامت اداری وحقوق شهروندی در منطقه استان مرکزی برگزار شد

(چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰) ۱۳:۵۷

در نشست تخصصی ارتقاء سلامت اداری وحقوق شهروندی شاخصهای کلیدی این دو فرآیند مورد پایش وبررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان مرکزی، در این نشست تخصصی سعید جمشیدی مدیر منطقه گفت:ارتقاء  سلامت اداری وحقوق شهروندی ، طرح تکریم ارباب رجوع و مسئولیت اجتماعی شرکت نسبت به پرسنل و همسایگان و طرفهای ذی نفع بسیار حائز اهمیت است  و در سطح منطقه باید به آنها توجه  ویژه داشت . وی ادامه داد و عنوان کرد:  این فرایندها   مورد تاکید مدیران عامل و مدیران  ستادی شرکت ملی پالایش و پخش  است و  رعایت آنها در سطح منطقه موج رضایت مخاطبین  ومردم را در برخواهد داشت ودر نهایت رضایت حضرت حق رابرای تلاشگران این عرصه محقق خواهد کرد که این بالاترین نعمت وپاداش است.

جمشیدی ادامه داد وعنوان داشت:  این گونه جلسات بر اساس اطلاعیه های ستادی باید هر دو الی سه ماه یکبار برگزار شود ودبیران آن باید مصوبات جلسات قبل راپیگیری وپایش وبه نتیجه رسانده ورؤسای واحدها باید در این مسیر همکاری کنند ومستندات خود را به موقع به دبیران فرایندها جهت ارسال به دبیرخانه های ستاد تحویل دهند.

ایشان خاطر نشا ن کرد:  حتما از واحدهای همکار وتلاشگران در این مسیر جهت ایجاد انگیزه به عناوین مختلف تقدیر خواهد شد.

در ادامه مازیار قبادی سرپرست حراست منطقه با ذکر احادیثی از روایات اسلامی در مورد سلامت و پاک دستی انسانها و دوری از فساد  به بحث ارتقای سلامت اداری پرداخت و مصوبات جلسات قبل را مرور کرد وازهمکارانی که به موقع پاسخ مصوبات و پیشنهادات ارسالی برای ستاد را  دادند  تشکر کرد.

قبادی گفت:در بحث سلامت اداری آموزش و اطلاع رسانی به افراد  نقش اصلی را دارد وعنوان کرد وی از حراست با تشکیل جلسات درون واحدی این کار را شروع کرده که امید است این گونه جلسات موثر باشد

در  ادامه ممیوند مسئول روابط عمومی منطقه استان مرکزی ودبیر حقوق شهروندی ومسئولیت اجتماعی یکبار دیگر شاخص های کلیدی حقوق شهروندی را برای حاضرین در جلسه بر اساس اطلاعیه ستاد پالایش وپخش ودبیر خانه پخش قرائت واز همکاران خواست در این مسیر همکاری نمایند.

در پایان جلسه تخصصی فوق پیشنهادات همکاران حاضر در جلسه ورؤسای نواحی که به صورت ویدئو کنفرانس در جلسه حضور داشتند شنیده شد وبا چند مصوبه مهم به پایان رسید.

از مهمترین مصوبات این دو جلسه که با هم مشترکات زیادی دارند می توان به تدارک یک دوره آموزشی

برای پرسنل جدید الاستخدام ،پایش قرار داد پیمانکار حجمی وآسیب شناسی آن به دبیری معاون فنی و عملیاتی و ارسال نتایح  این پایش به ستاد   ،تکمیل وتدوین گلوگاه های فساد خیز در سطح منطقه وبه روز رسانی آنها ،توجه بیشتر به این گلوگاهها وبهبود روشهای ارائه خدمت در واحد ها،افزایش کنترلهای نظارتی وحراستی در سطح منطقه وبه روز رسانی آنها،افزایش کنترلهای نظارتی وحراستی در سطح منطقه به ویژه در گلوگاههای فساد خیز،پاسخگویی وپیگیری سیستم سامد تاحصول نتیجه،پاسخگویی به موقع  به شکایات 09627 از طریق سیستم جدید یکپارچه روابط عمومی ستاد در کمترین زمان ممکن،وافزایش حس مسئولیت اجتماعی منطقه تا اتمام  ساخت زمین مسکونی برای محرومین و ادامه تبلیغات آن از طرف واحد روابط عمومی  تاپایان ماه جاری وایجاد انگیزه در بین فعالان وهمکاران واحد های مختلف به ویژه نواحی که کمترین شکایان مردمی را در برداشته اند وهمچنین تجلیل ازمتصدیان نمازخانه های بین راهی که کمترین شکایت را داشته باشند نام برد.
تحقق اهداف تعالی سازمانی  3
تحقق اهداف تعالی سازمانی  2
تحقق اهداف تعالی سازمانی  1
روابط عمومی
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید